Infolinia 587704303 Last Minute Hiszpania
Dzień wylotu  Wybór lotniska Alerty cenowe

 

Największe obniżki cen na najbliższe 14 dni. Prawdziwe last minute.

H Top Pineda Palace

H Top Pineda Palace **** 8.0 10 22

Hiszpania » Costa Brava

LM-510420
 4479  2219 4 dni/os.
wyżywienie:All Inclusive
wylot:05.06.2019 wylot za 10 dni z Gdańska
powrót:09.06.2019 z Barcelony
organizator:Exim Tours
dorośli:
Cena całkowita
dla 2 osób dorosłych
Rezerwuj 4438
Mocne strony
hotelu według naszych klientów
Słabe strony
hotelu według naszych klientów
 
+ Świetna obsługa kelnerska
+ Ładna łazienka
+ Duży wybór restauracji i barów w okolicy
+ Świetne możliwości komunikacyjne
+ Czyste i przyjemne pokoje
+ Komfortowo wyposażone pokoje
+ Duży wybór atrakcji w okolicy
+ Obfite posiłki
+ Różnorodne menu
+ Ciche i kameralne położenie
- Słaby basen hotelowy
- Mało udogodnień dla dzieci
- Mało możliwości uprawiania sportu
- Słabe animacje i mało rozrywek w hotelu

Opinie klientów

  • 8.0 ocena klientów Wakacje.pl
  • 8.0 ocena klientów EasyGo.pl
  • 71% osób poleca hotel
  • 19 wśród najczęściej rezerwowanych hoteli na Costa Brava w ostatnich 6 miesiącach
2018-09-25 Marcin D ocena 6.5 klient portalu  

Główną wadą hotelu jest fakt, iż w pokojach we wnęce na tyłach, a są takie 2 na każdym piętrze, ktoś władny w hotelu lokuje jedynie Polaków. Widok z takiego pokoju rozciąga się na dwa metry aż do ściany z betonu, a w nosdrzach czuć wonne zapachy prosto z kuchni. Pokoje jak dla służby. Zostaliśmy zaraz po przyjeździe w takich pokojach umieszczeni. Pokoje 501 i 502. Dziwnym trafem, co osobiście sprawdziłem, goście innej nacji (Anglicy, Francuzi, Hiszpanie i Niemcy) nie otrzymują takich pokojów i na każdym z pięter w tych pokojach są jedynie Polacy. Przeszedłem się po każdym z pięter. Wszyscy niezadowoleni, z różnych biur podróży. My poprzez wakacje.pl jechaliśmy z biura Coral/Wezyr. Z uwagi, że przyjechaliśmy do hotelu przed północą, nic nie załatwiliśmy odesłani na rano do managera. Nie mniej jednak usiłowałem skontaktować się z rezydentką, która pewnie z uwagi na późną porę nie odebrała połączenia, w związku z czym nie omieszkałem napisać do Niej sms-a, w treści którego wpisałem problem i opisałem go tak, jak było, czyli jako dyskryminację ze strony hotelu na tle narodowościowym, co jak mniemam jest przestępstwem. Rano niestety nie było managera, więc zatelefonowałem na numer alarmowy biura podróży gdzie Pani rozmówczyni załatwiła sprawę. Zmieniono nam pokoje, ale niesmak został. Czemu Polak musi się kłócić i czuć gorzej??? Dlatego nie polecam tego Hotelu, gdyż usiłowano nam zepsuć wakacje.

2018-09-25 Marcin ocena 7.5 klient portalu  

Główną wadą hotelu jest fakt, iż w pokojach we wnęce na tyłach, a są takie 2 na każdym piętrze, ktoś władny w hotelu lokuje jedynie Polaków. Widok z takiego pokoju rozciąga się na dwa metry aż do ściany z betonu, a w nosdrzach czuć wonne zapachy prosto z kuchni. Pokoje jak dla służby. Zostaliśmy zaraz po przyjeździe w takich pokojach umieszczeni. Pokoje 501 i 502. Dziwnym trafem, co osobiście sprawdziłem, goście innej nacji (Anglicy, Francuzi, Hiszpanie i Niemcy) nie otrzymują takich pokojów i na każdym z pięter w tych pokojach są jedynie Polacy. Przeszedłem się po każdym z pięter. Wszyscy niezadowoleni, z różnych biur podróży. My poprzez wakacje.pl jechaliśmy z biura Coral/Wezyr. Z uwagi, że przyjechaliśmy do hotelu przed północą, nic nie załatwiliśmy odesłani na rano do managera. Nie mniej jednak usiłowałem skontaktować się z rezydentką, która pewnie z uwagi na późną porę nie odebrała połączenia, w związku z czym nie omieszkałem napisać do Niej sms-a, w treści którego wpisałem problem i opisałem go tak, jak było, czyli jako dyskryminację ze strony hotelu na tle narodowościowym, co jak mniemam jest przestępstwem. Rano niestety nie było managera, więc zatelefonowałem na numer alarmowy biura podróży gdzie Pani rozmówczyni załatwiła sprawę. Zmieniono nam pokoje, ale niesmak został. Czemu Polak musi się kłócić i czuć gorzej??? Dlatego nie polecam tego Hotelu, gdyż usiłowano nam zepsuć wakacje.

2018-09-24 Dominika ocena 9.8 klient portalu  

Bardzo przyjemny hotel, miła obsługa w dużej części mówiąca po polsku, fajny basen na górze hotelu.

2018-09-23 Maryla ocena 7.1 klient portalu  

Właśnie wróciliśmy z Pinedy. Byliśmy kilka razy w Grecji, a pierwszy raz w Hiszpanii. Byliśmy z biura Net Holiday. Opieka rezydentek super. Transfer z lotniska i na lotnisko bez zarzutu. We wrześniu w hotelu głównie emeryci z wielu krajów Europy. Pogoda była w kratkę. W czasie niepogody totalna nuda. Hotel blisko morza. Morze głębokie zaraz po wejściu. Duże fale - dla małych dzieci głębokość i fale to problem. Plaża żwirowa, czysta, zadbana. W hotelu na dachu jest maleńki basenik, od 0,6 m do 1,06 głębokości. Raczej do schłodzenia się. Hotel czysty zadbany. Pokoje codziennie sprzątane. Jedzenie - tak jak wszyscy narzekają na śniadania to prawda. Byłam zaskoczona brakiem białego sera, czy jogurtu na śniadanie. Natomiast jogurty były na obiad i kolację. Za lody w barach trzeba było płacić. Uciążliwe, według mnie, posługiwanie się kartami w barach, w restauracji w trakcie posiłków. Do obiadu, czy kolacji nie wypijesz zwykłej wody jak nie pokażesz karty. To ciągłe pamiętanie o tych kartach, masakra. Jedzenie, z wyjątkiem ubogich śniadań, może być. Codziennie ryby, dwa mięsa do wyboru, zupy dwa rodzaje, ale niesamowicie słone, warzywa, świeże owoce, makarony, sosy, słodkie ciasteczka. Niczego nie brakowało, ciągle donoszone. Każdy znajdzie coś dla siebie i głodny nie chodzi. Transfer na lotnisko mieliśmy o 18-tej. O godzinie 10-tej musieliśmy opuścić pokój. Do godz. 12-tej mogliśmy napić się jeszcze w barach. Później karty były zablokowane. Mogliśmy jeszcze skorzystać z obiadu do godz. 15-tej. Do 18-tej cały ten dzień był bardzo długi. Ogólnie oceniam ten hotel pozytywnie, ale drugi raz nie pojadę tam.

2018-09-23 Roman ocena 9.8 klient portalu  

Hotel bardzo ładnie położony, przy samej plaży.. Co prawda żwirowej, ale można świetnie spędzić czas na basenie umieszczonym na dachu. Obsługa hotelu miła i uczynna (w czasie naszego pobytu znaczną cześć obsługi stanowili polacy, więc z porozumieniem się nie było żadnych problemów). Zwiedziliśmy Barceloną oraz klasztor na Montserat. Świetne wycieczki niemal całodniowe, ale wydawane w hotelu tzw. pikniki - czyli suchy prowiant - były śmieszne np. masełko, dżemy i nóż plastikowy. Kto w czasie wycieczki będzie smarował sobie tym sucharki. Tylko kanapki, owoce i woda były właściwe. Ogólnie jednak hotel bardzo dobry i godny polecenia.

Czytaj więcej

Opis oferty

4 Hiszpania/Costa Brava/Costa Dorada

Kategoryzacja hotelu

- kat. Exim Tours 4* - kat. lokalna 4*  

Położenie

- Pineda de Mar - przy nadmorskiej promenadzie - ok.  100 m od przystanku autobusowego - ok.  100 m od stacji kolejki - ok.  300 m od centrum miejscowości - ok.  32 km od lotniska w Gironie - ok.  55 km od Barcelony

Plaża

- publiczna, piaszczysto-żwirkowa, ok. 50 m od hotelu (przejście przez ulicą) - leżaki i parasole za opłatą (ok. 10 EUR/komplet)

Pokoje

standard - łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów) - klimatyzacja, TV-SAT - telefon - sejf (płatny) - balkon/taras - pokoje z widokiem na morze za dopłatą

Sport, relaks, rozrywka

Bezpłatne - basen ( na dachu) - leżaki i parasole przy basenie - taras słoneczny - okazjonalne wieczorne animacje Płatne - siłownia - jacuzzi - masaże - sporty wodne na plaży

Dla dzieci

- brodzik - mini klub - wysokie krzesełka w restauracji - łóżeczko dla dziecka ( na zamówienie)

Wyżywienie

SelfCatering (SC) - bez wyżywienia Bed&Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu. Half Board (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne. Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, pomiędzy posiłkami przekąski, kawa, herbata, ciasto. Lokalne napoje bezalkoholowe i  alkoholowe dostępne są bezpłatnie w godz. 11:00 - 23:00

Restauracje i bary

restauracje i bary - restauracja główna - 2 bary

Dodatkowe informacje

- 194 pokoi, 7 pięter - należy do sieci hotelowej HTop - sala TV - wypożyczalnia rowerów oraz samochodów - internet Wi-Fi (płatny) - TOP Passport - bezpłatny bus pomiędzy  hotelami sieci HTop na Costa Brava (możliwość korzystania z All Inclusive tych hoteli -  zapisy oraz informacja w recepcji) od czerwca do września - www.htophotels.com

Bagaż

Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Warszawa Modlin (RyanAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 105zł/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 210 PLN (od 16.03 - 31.05 i od 01.10-31.10)/ 300 PLN (od 01.06-30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Katowice (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 100zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 270 PLN (wyloty do 05.05)/ 230 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 280 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) - 32 kg - 370 PLN (wyloty do 05.05)/ 320 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 370 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Gdańsk (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 140zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 340 PLN (wyloty do 05.05)/ 260 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 340 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) - 32 kg - 450 PLN (wyloty do 05.05)/ 410 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 500 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 170zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 340 PLN (wyloty do 05.05)/ 260 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 340 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) - 32 kg - 450 PLN (wyloty do 05.05)/ 410 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 500 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.Warszawa (LOT) Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 220 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.

Alerty cenowe Chcesz na bieżąco otrzymywać informacje o największych przecenach. Zapisz się już dziś na alert Last-Minute.pl

Dodaj e-mail

Last-Minute.pl to unikalny serwis zbierający prawdziwe oferty last minute
na najbliższe 14 dni z największych lotnisk w Polsce.

Platforma pozwala łatwo i szybko dokonać zakupu oraz sprawdzić opinie
o każdej ofercie.

Znajdziesz nas na Google+
Copyright © 1999-2019 Wakacje.pl S.A. Opublikowane na stronach Last-Minute.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.